Sunday, November 3, 2013

Kindad vahetuses.

Osalesin esmakordselt MM vahetusprojektis. Minu pakisaajaks sai foorumlane nimega kiiska.
Kiiska endakohta:

Kammisin läbi terve foorumi, lugesin paar aastat tagasi maha jäetud blogi, googeldasin ja..., kas minu oskamatus, aga ma ei leidnud ühtegi pilti tema käsitööst. Juttu oli küll, aga pildimaterjali kahjuks mitte. Olin päris nõutu ja jõudsin ennast ka juba kiruma hakata..., et mis ma sinna vahetusse ronisin jne., aga mis tehtud see tehtud ja kudusingi sellised sõrmikud. Kuigi ma ise olen villase, maavillase, andunud austaja, ostsin siiski nende kinnaste jaoks lõnga poest. Kuigi ühest jutukatkest oli kiiska maininud helesinist värvi, siis kohalikust kaubandusvõrgust seda värvi ma kahjuks ei leidnud, ostsin helerohelise. Ja sellisteks need kindad lõpuks kujunesid.

Kuna kinnastest jäi järele häbematult väike lõngatots, kudusin sellest ristküliku ja õmblesin kokku helkurpaelaga. Õmblemiseks kasutasin pimedas helenduvat niiti.

Ja see on testpilt, kas paar aastat tagasi ostetud helkurpael ikka helgib. 
Lõngaks Novita wool, vardad palmikuosas nr:2, peale palmikut nr: 1,5.

1 comment: