Thursday, June 10, 2010

Tikandiga kott

Esimesena ütlen kohe ära, et ma ei ole tikkima hakanud. Minu jaoks jääb see käsitööharu kaugeks, kuna eelistan nõela masina küljes, mitte sõrmede vahel. Seda enam imetlen inimesi, kes sellise peene tööga hakkama saavad.
Selle koti tikandi ja riide saatis mulle Sussimemm. Nüüd on kott valmis ja loodan, et see ka Sussimemmele meeldib. Mulle endale hakkas selline tikitud kott väga meeldima ja mõte mõlgub selles suunas, et võiks ju endalegi sellise koti õmmelda.
Kott ripub laelambi küljes.
Pealtpoolt vaadates.
Külje pealt.

5 comments:

  1. Ilus! Väga mõnus ja mahukas kott. Kott meeldib Sussimemmele kindlasti, teisiti ei saagi olla. :))

    ReplyDelete
  2. Sussimemm on sellise koti üle õnnelik, täitsa kindel!!! Väga huvitav ja ilus tulemus selline tikandi kasutamine. Kindlasti jääb põnev ka tumedam kott, kus tikand veelgi rohkem esile pääseks.

    ReplyDelete
  3. Сумка просто великолепная!!! Красота!!! Тоже хочу шить сумки, когда все успеть?

    ReplyDelete
  4. Imeilus kott!! Ma arvan, et ma ei leiaks kedagi, kes teaks kedagi, kellele see kott ei meeldiks :)

    ReplyDelete
  5. Uskumatult ilusad kotid!!! Tekib kohe tahtmine ka ise midagi sellist teha....võtagi nüüd selle kotiasja plaani:)))

    ReplyDelete