Thursday, November 3, 2011

Kaelasoojendaja


Selle koostegemise ajal soovisin endale kududa midagi sellist, nagu on kaelussallid, aga mida ei peaks üle pea tõmbama. Kuna talvel nagunii juuksed pidevalt elektrist peas püsti ja olen ka prillikandja, siis selline nööbiga kaelasoojendaja meeldis mulle väga. Leidsin selle kaelasoojendaja õpetuse SIIT.
Kudumine oli lihtne ja läks kiiresti, aga mida kaugemale ma jõudsin, seda kahtlasemaks asi läks. Kui kaelasoojendaja juba pikkuse poolest kaela andis sättida, siis vaatas 11 aastane poeg mind, mul rippus kaelas varrastega kudum ja küsis: "Ka sa kudusid endale Artemoni krae?"
Vaatamata sellele kudusin lõpuni....
Ma ei saa ennast pidada mingiks pika luigekaelaga inimeseks, aga see osa, mis peaks kaela soojendama, jääb minul pisut lühikeseks. Aga õlgadel on küll väga mõnus ja soe.
Eks näis, kas koon endale uue kaeluse, täiendan seda või jätan nii nagu on.


Poseerima oli valmis noorim tütar.
Lõngaks Alize Angora Lux ja valge mohäär. Vardad nr:6

No comments:

Post a Comment