Saturday, December 17, 2011

Jõulupakivahetus.

Minu "jõulurõõm" on selle aasta jõuludeks jagatud. Loosi tahtel oli minu pakisaajaks Heily Peale loositulemuste teadasaamist ei tormanud ma tema kohta andmeid otsima, vaid jäin päris sügavalt mõttesse. Nimelt olen kaks aastat järjest teinud Heilyle TKV pakki, sel aastal siis kolmas kord. Iga kord olen pakki püüdnud valmistada asjad, mis mulle sel hetkel endale kõige rohkem meeldivad. Korrata ennast ju ei taha. Aga mõte küpses ja idanes vaikselt, pisitasa valmis tikand ja siis kotikesed. Mõte siis selline, et igal inimesel, kes armastab käsitööd, läheb vaja sellist kotikomplekti, kus saaks oma tõid-tegemisi hoida ja ka vahel kaasas kanda.Minu ainus mure asja juures oli see, kas Heilyle meeldib roheline värv?
Kuna TKv tingimus oli, et 300 grammi ja mitte grammigi rohkem, siis minu kaal näitas sellised tulemused.
Kotikomplekt - 250 grammi.

Jõuluehted -27 grammi.

Ja selleks, et pakki lisada puuduvad grammid, lisasin sinna neli kommikest - 23 grammi

Kui kõik asjad kotti kokku panin, näitas kaal täpselt 300 grammi.
Siin siis kotikomplekt.
Jõulukaunistused.
Need säravad, nagu üks jõuluehe särama peab.

Kaardi kleepisin ka ise. Üldiselt kaarditegija ma ei ole.....

No comments:

Post a Comment