Saturday, December 22, 2012

Kiirsokid-

Esmaspäeval helises telefon, ja minu väga hea tuttav palus abi - kudumisabi. Tema plaaninud jõuluvana kotti lastelastele sokid kududa, aga tuleb välja, et ei jõua kuidagi kahe paariga valmis, kas ma kooksin väiksemad sokid, suurus 24, tüdrukule. Olin nõus, sest inimene väga hea tuttav ja sokid ei olnud ju ka nii väga suured. Teisipäeval helises jälle telefon, sama inimene ja mure - nendele sokkidele, mida ta kudus, oli sisse lipsanud mingi viga ja ei tea, ehk ma saaksin need teised sokid ka kududa...? Pühapäeva lõunani aega oli ja olin jällegi nõus. Kolmapäeval helises jälle telefon ja sama inimene teatas, et lapsed ja lapselapsed tulevad külla hoopiski laupäeval,  mitte pühapäeval. Teoreetiliselt ju jõuaks, kui ei oleks vahel seda jõulusehkendamist ja jõulupidusid. Sai siis kaks poolööd kootud, või nagu üks mu tuttav kunagi märkis, ....aaa, sa oled koomas.... lugege kuidas soovite :)
Valmis said - sokid poisile: suurus 31. Materjal: villane lõng, varras 2,25, muster raamatust Eesti kindakirjad
Sokid tüdrukule, suurus 24, varras 2,25, materjal villane. Muster samast raamatust. Nendega ma eriti rahul ei ole, sest roosa lõng kumab valgest läbi. Proovisin ka peenema vardaga, aga see jäi jällegi liiga puine ja kange, selline sokk mulle ka ei meeldinud. Aga aeg on otsas ja muuta ei saa enam midagi. 
Ma ei ole mitu aastat endale ühtegi uue aasta lubadust lubanud, aga hetkel on mul tunne, et peaksin õppima EI ütlema.

No comments:

Post a Comment