Monday, December 29, 2014

Salakudumise kindad.

Minu salakudumise kindad said lõpuks valmis. Tegelikult on mul salajane soov, et aasta lõpuks pooleli olevad tööd ära lõpetada, et siis jälle uue hooga.....
Kuigi ma alguses lootsin, et mõttetöö on minu eest tehtud ja minul jääb üle vaid juhendit lugeda ja vardaid klõbistada, siis minu jaoks need asjad siiski nii lihtsaks ei kujunenud.
1 katsetus - vardad 1,5 ja 2, lõng 8/2 villane. Väikeseks jäi.....
2 katsetus - jämedamad vardad ja jämedam lõng - liiga pikaks venis...
No siis tuli ikka oma peaga hakata mõtlema. Randme muster lühendatud - 3 rea asemel 2 rida. Pöidlakiil lühendatud. Muud arvud jäid samaks. 
Kolmanda katsetuse kindad kootud siis varrastega 2,5 ja 3,0. Lõng 6/2 villane.
Ja kuna talvetaat on meile heldelt lund jaganud, siis üks pilt lumel. Välguga. See säravkollane ei ole kuldlõng vaid mandariinikoortega värvitud ja tumeduselt järgmine on sibulakoore kollane.
Ega ma tegelikult väga suure käega ei ole, käelaba ümbermõõt 20,5 cm.
Kahjuks ei täitunud mul ka soov kududa peenest lõngast peenikeste varrastega sõrmikud. Eks see jääb siis uude aastasse.







2 comments:

  1. Uhked kindad! Värvid meeldivad väga, nagu päikeseloojang. Need peaks küll hästi paksud ja soojad kindad olema. Vaeva nägid küll palju. Neist pisikestest saaks lastekindad.
    Sinu kudumistiheduse juures peaks vist kerge olema kududa ajaloolisi kindaid, kus silmuste hulk varrastel on suur.

    ReplyDelete