Friday, December 17, 2010

Jõulurõõm




Kuusepärjad on nüüd ustel,
kuuse-ehted müügil poes.
Kinnastel on kuusemuster-
jõulukuul on kuused moes!
Hõbekuusk on jõulukaardil,
mille Sulle saadan ma.
Kuuselõhn on jõulutaadil
kui Su tuppa astub ta.

Sellise luuletuse kirjutasin ma kaardile, mille saatsin Lauriinale. Luuletuse autor Leelo Tungal on selle küll kirja pannud pisut teiste sõnadega, aga ma muutsin mõned sõnad, et luuletus sobiks minu pakiga kokku. Kaart ise selline. Kasutatud siis jällegi kuumtöödeldud mahulist vatiini, millele kahepoolse liimiriidega kleebitud hõbedane riie. Kaks kuuske keskelt kokku õmmeldud ja kaardile liimitud.Tähekesed samast materjalist.
Peale kaardi kudusin ja vanutasin pakki heidekäpikud, millele sai peale tikitud kuusemuster peenvillase lõngaga ja kaunistuseks rida läbipaistvaid hõbedase sisuga helmeid. Kuusekujuline piparkook on küpsetatud ise valmistatud piparkoogitaignast.
Karvane kindaäär on kootud eraldi, karvastatud pinnaga dekoratiivlõngast Cleopatra firmalt Austerman ja kinnastele külge õmmeldud. Pisut sädelev, nägu härmatis.
Pakk sa pakitud, kasti ja teele.
Selline oli minu nägemus isetehtud jõulukingist, mis on nii parajalt suur/väike, et mahub mõnusasti kahte pihku. Ise sain ka oma jõulurõõmu kätte - tegijaks Evemari.


No comments:

Post a Comment