Saturday, October 12, 2013

Lapitekk "Argirõõmud"

IT Suur Laptekikonkurss toimus sel aastal neljandat korda. Ja mina osalesin ka neljandat korda. Mingit kindlat osalemissoovi mul ei olnud, oli mõte - kui jõuan, siis osalen. Ja alguses tundus, et kohe kuidagi ei jõua... Päev enne viimast kuupäeva, mil sai oma tekki konkursile esitada, vaatasin kui palju oli osalejaid ja läksin magama, sest ma ei olnud tekki veel valmis saanud. Nägin und, kus mingi hääl seal taga kõrgel kuklas (see targem mina) küsis mu käest: "....kas saadad teki konkursile?"
Mina (see maine ja tavaline): "Ei, las teised saadavad. Näe, mul on kaks diplomit riiulil."
Aga tema, see targem: "Kas sa siis kolmandat diplomit ei tahagi?"
Sellele mu maine mina ei osanudki vastata.
Järgmisel päeval istusin masina taha, õmblesin ja õmblesin ja õmblesin. Ja sain valmis.
Konkursile saadetud pilt ei olnud küll kõige parem, tegin kiiruga, nagu oleks kuhugi hiljaks jäämas.
Teemakohane postitus ootas, millal saan tehtud pildid, millega ka ise rahule jään. 
Tekk on kanditud ruudulise pikiriidest lõigatud kahekordse kandiga.
Mustast kangast kolnurkadesse tikkisin masinaga lilleõied. Lihtsalt etteantud teema tekitas minus tunde, et tekil peavad olema lilled.
Teki algus jääb eelmise aasta novembrisse. Üks minu lemmikuid inspireerib mind pidevalt oma lapitöödega, sealt on mõte teha ka lapitekk ruudulistest kangastest. Kasutasin ruudulisi päevasärke, millest kaks olid taaskautuses, kolm ei olnud võetudki kasutusse (teise ringi poest, siltidega) ja peale selle oli mul kodus 2 ruudulist särgikangast ja 3 muidu ruudulist kangast.
Õmblesin 8 ruudulise kanga riba üksteise külge....
...siis õmblesin selle toruks.
Lõikasin. Ühest ribast sai 2-3 ruutu.
Harutasin nurgad lahti ja triikisin.
Vaheribad ja ruudud.
Suurus 240x240cm
Aitäh kõigile, kellele meeldis ja kes oma valikuga punktid sellele tekile andsid. 





No comments:

Post a Comment