Saturday, October 26, 2013

Mõned tegemised.

Kuigi ma olen hommikune magaja, siis praegusel sügisesel ajal näeb ka minusugune unimüts hommikust päikesetõusu. Seekord tundus värvide mäng nii võimas, et püüdsin selle ka pildile.

Kolmapäeval sõitsin Viljandisse, kus teatris UGALA toimus Lipa-Lopa Lapitekimaania näituse avamine. Kahjuks jääb see näitus viimaseks ja tekid lähevad müüki messile LAPS ja PERE. Aga senikaua, ehk siis 15.novembrini, saab tekinäitus külastada Viljandis teatris UGALA.
Õhtul vaatasime ka näidendit MAAKAD. Ei oska muud kommentaari öelda, et ...mina olen maakas.

Esmaspäeval algab jälle kool. Meie pere esimese klassi neiu leidis, etpliiatsite efektiivsemaks kasutamiseks vajaks ta veel üht pinalit. Suutsin ta poes ümber veenda, et õmblen talle selle kodus 20 minutiga, aga 5.30€ eest ma seda ostma ei nõustu. Lubadus antud, pidasin sõna ja siin on siis lisapinal. Kangas tüdruku valitud.
Pinali õpetus raamatust Lise Bergene KIRGLIK LAPITÖÖ 

Ilusat sügist!

1 comment:

  1. Hallo Helen
    Der Sonnenaufgang ist immer ein Foto wert, der Himmel sieht toll aus!
    Hast du das schöne Federmäppchen genäht?Genau das Richtige für ein Mädchen!
    Ich wünsche dir einen schönen Sonntag, liebe Grüße von Wilma

    ReplyDelete